26. september 2024

Digital Performance Day

En af Danmarks højest ratede digital performance konferencer!
Rated 8,1 ud af 10 

 

Køb Early Bird-billetter

Billetsalget lukker om...

00

days

00

hours

00

minutes

00

seconds

Early Bird-billetter udløber om:

00

days

00

hours

00

minutes

00

seconds

EARLY BIRD-BILLETTER UDLØBER OM:

00

days

00

hours

00

minutes

00

seconds

Køb din billet her!

Tag dit marketing-team med til en fed og lærerig konferencedag i september! 

 

Køb billet her

 

Digital forretning, AI & performance

Tag et smugkig på året inspirerende line-up.

 

IMG_8142

Niels Overgaard
Det hele handler ikke om dig

KEYNOTE: Forfatter, hverdagsstoiker og medie- og kommunikationschef hos Gyldendal

'Det hele handler ikke om dig' og 'Mere er aldrig nok' er de tankevækkende bogtitler som danner rammen om Niels Overgaards keynote på Digital Performance Day 2024.

Med udgangspunkt i bestselleren præsenterer Niels Overgaard stoiske principper der hjælper både ledere og specialister med at skabe balance, frihed og meningsfuldhed i en stigende kompleks hverdag.

Brug den filosofiske indsigt til at navigere i din omskiftelige, digitale branche og få redskaberne til at opnå indre ro og sindsro. Uanset om det er på arbejdet eller i dit personlige liv.

Nermeen-colorbg

Nermeen Ghoniem:
Is AI coming for your company? Not if you embrace it

Founder & CEO at Hello Ada and National Advisory Board Member at Pioneer Centre for AI

How do you leverage your business with AI without putting your brand quality, customer relationships, and employee security at risk?

Voted one of the Top 20 AI talents to watch in 2023, Nermeen is a true hybrid bridging design & technology, with thorough experiences working with AI and human-computer interaction in companies such as Microsoft, Jabra, the LEGO Group and Hello Ada.

Join Nermeen to understand what can go wrong when embracing AI and how you can make it right. Together, we will discuss how we can transform these abstract challenges into tangible issues and develop concrete solutions to build your AI strategy and leverage your business digitally.

Henrik Bornø, Hybel-1

Henrik Bornø:
Sådan bygger Hybel komplekse kunderejser med digital raketfart

Salgsdirektør i Hybel

Lær, hvordan Hybel har sat yderligere turbo på den komplekse kunderejse det seneste år

Få kunderejser er mere komplekse, langstrakte og følelsesbetonet end købet af et hjem. Der er overordentligt meget på spil når hr. og fru. Danmark skal træffe livets største finansielle og emotionelle beslutning. Det ved Henrik Bornø og hans kollegaer hos Hybel alt om.

Med en ambitiøs digital indsats og ordentlighed, har Hybel sat yderligere turbo på den komplekse kunderejse det seneste år. Lær, hvordan Hybel har transformeret deres digitale forretning og hvordan kampen om markedsandele og drømmebolighjerter vindes i byggebranche præget af hård konkurrence.

MicrosoftTeams-image (24)-1

Speaker afsløres snart

MicrosoftTeams-image (25)

Speaker afsløres snart

MicrosoftTeams-image (25)

Speaker afsløres snart

Digital Performance Panel:

Idéer, udfordringer og løsninger på digital performance i en datadiffus fremtid 

MicrosoftTeams-image (24)-1

Speaker afsløres snart

MicrosoftTeams-image (25)

Speaker afsløres snart

Digital Performance Panel:

Idéer, udfordringer og løsninger på digital performance i en datadiffus fremtid 

Digital Performance Panel:

Idéer, udfordringer og løsninger på digital performance i en datadiffus fremtid 

Mads

Mads Wedderskopp | CEO hos DreamInfluencers

Rimer microinfluencers og TikTok på omsætning?

”Ja!”, siger Mads, og han har en case, der bakker ham op. På Digital Performance Day får den case verdenspremiere. Mads gør op med myten om, at TikTok ikke sælger når han viser dig, hvordan hans team hos DreamInfluencers fyldte de danske skoleelevers lommer ekstra godt op med Carlettis ikoniske Big Ben-karameller.

Som CEO for Dreaminfluencer ved Mads, hvordan du finder de helt rigtige microinfluencers til at markedsføre dit brand, og hvad du skal være opmærksom på for at skabe det perfekte samarbejde.

marc_icrobotics_optimized

Marc Aas Nilsson | CEO & stifter af IC Robotics

Fremtiden er ankommet, kære tekstforfatter! Aldrig mere skal du spilde dit talent på 127 versioner af en t-shirtbeskrivelse

Autogenereret tekst er ikke et fjernt drømme- eller mareridtsscenarie – heller ikke på vores lille sprogområde. Ved første øjekast kan IC Robotics se skrækindjagende ud, men frygt ikke! Det er nemlig DIG, der skaber IC Robotics tekstmagi, med DIT brand i centrum. Marc og hans team har bare bygget en algoritme, der versionerer dine attributter, formuleringer og synonymer i et uendeligt antal af content elementer.

Det giver max SEO-juice, konsekvent og brandbyggende tone-of-voice og en piv-effektiv arbejdsgang. Og samtidig minimereres fejl. Du får igen tid til de strategiske tekster, brandudvikling og ekspansion til nye markeder.

Digital Performance Panel:

Idéer, udfordringer og løsninger på digital performance i en datadiffus fremtid 

Digital Performance Panel:

Idéer, udfordringer og løsninger på digital performance i en datadiffus fremtid 

DPD-Thomas-barker

Thomas Barker, Chief Marketing Officer hos EYDA

Debattør i Digital Performance Panel

#branding #storytelling #b2cmarketing #creative #social ligger på rygraden for Thomas, der har gjort sig bemærket med modige koncepter og kampagner for spændende brands som EYDA og Bedre Nætter. Med en baggrund i bureauverdenen og mange år på kundesiden kender Thomas begge sider af mønten, og han byder ind i panelet med netop det.

DPD-louise-inspari

Louise Hjerrild, Senior Marketing & communications hos Inspari

Debattør i Digital Performance Panel

 #inbound #leadgen #podcast #copy #data er værktøjskassen for Louise, der i mere end 8 år har vækstet et af Danmarks førende data consultancies, Inspari, med et ambitiøst performance marketing-setup. Data og optimering står naturligvis højt på dagsordenen, og det er med det udgangspunkt, Louise taler med i dagens panel.

DPD-steffen-dreamdata

Steffen Hedebrandt, CMO & co-founder af Dreamdata.io

Debattør i Digital Performance Panel

#b2bmarketing #attribution #martech #skalering #data. Steffen er blandt de klareste stjerner på den danske marketing- og iværksætterhimmel. Med et imponerende CV, der spænder fra Børsen Blogger til tech CMO og Co-founder, er Steffens blik på den aktuelle data- og marketing-udvikling helt unik. Vi glæder os til hans indspark i dagens panel.

DPD-daniella

Daniella Karaoglan, Growth Strategist hos No Zebra

Debattør i Digital Performance Panel

#automation #paidsocial #growthhacking #creativedigital og #funneloptimization er kernen når Daniella flytter kundernes digitale performance. Altid med et lækkert krea-drys. Trods sin unge alder, trækker Daniella på erfaringer som startup-CMO, bureau-leder og flere år i udlandet. Alt dette og meget mere bringer Daniella til bordet i dagens panel.

Dagens program

OBS: 2 spor fra 10.35 - 13.35 

Mogens Møller

Mogens Møller:
Kundernes dom anno 2024: Hvad siger kunderne om dit website og dine emails

UX-ekspert, oplægsholder, direktør og medstifter af Sleeknote

I mere end 20 år har Mogens beskæftiget sig hands-on med ux og konverteringsoptimering og delt sin ekspertviden på store scener i ind- og udland siden 2010. Altid med fokus på, hvordan vi får flere af vores kernekunder til at konvertere.

I dette oplæg får du resultaterne af Mogens' seneste brugerstudie, hvor hans team af testere har brugertestet en lang række af de største danske og internationale websites og nyhedsbreve.

Mogens konkretiserer brugertestresultaterne med ambitionen om, at fylde din notesblok med praktiske take-aways og must-does til jeres digitale performance indsats.

Lisbeth Kempel

Lisbeth Kempel:
En dag i marketing. Undgå ulovligheder.

Chief Marketing Officer, Patrade

Lisbeth Kempel er Chief Marketing Officer i Patrade (PAtent, TRAdemark, DEsign), et af landets førende IP-konsulenthuse.

Hun kender om nogen til den øgede juridiske opmærksomhed, det kræver at arbejde målrettet og ambitiøst med digital markedsføring.

Med sin kollega, Senioradvokat (L) Mathias Bartholdy, indtager hun scenen med et underholdende oplæg, hvor de tager publikum igennem de mest gængse problemstillinger, vi møder i vores digitale hverdag: Overholdelse af cookie-lovgivning, navngivning af produkter og brands, og spamreglerne.

Digital Performance Day er årets performance festdag! Også i 2024. Knivskarpe speakere, verdensklasse publikum og lækker forplejning. Vi ses!
Billede af Jesper Holm Joensen
Jesper Holm Joensen
CEO, No Zebra
IMG_9081
IMG_9087
IMG_9314
IMG_8543

Konferencens sponsorer i 2022

Digital performance tools du bør kende.

Årest sponsorer

 

IMG_9081
IMG_9087
IMG_9314
IMG_8543

Garanti for en fed dag!

250 digitale ildsjæle under samme tag.

IMG_9829
IMG_8438
IMG_9414

Spørgsmål og svar om Digital Performance Day 2024

Centralværkstedet

Værkmestergade 9,
8000 Aarhus C

Køb din Very Early Bird-billet her!

Tag dit team med til en fordelagtig Early Bird-pris.

 

Køb min billet nu >>